Reklamace a vrácení zboží
Nesedí velikost nebo zboží neodpovídá vaším představám?
Nic se neděje, jsme tu pro vás. Pamatujte, pokud jste zakoupili zboží online máte právo ho vrátit a žádat vrácení peněz bez udání důvodů do 14 dnů od zakoupení.
Kam zasílat reklamace:
Napište nám na email info@queri.cz a my vám vygenerujeme zpětný kód pro Zásilkovnu.
Postup reklamace:
- Vytisknete si a vyplňte formulář - Budete potřebovat číslo dokladu (faktura), vaše kontaktní údaje, číslo bankovního účtu (kam vám vrátíme peníze)
- Zboží vracejte prosím bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
- Formulář + reklamované zboží dobře zabalte a odneste na nejbližší pobočku Zásilkovny.
- Vyčkejte na kontaktování z naší strany, že jsme zboží obdrželi.
V případě kladného vyřízení reklamace vám uhradíme náklady spojené s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.
Na zpracování reklamace máme 30 dní od doručení. O výsledku reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.
O průběhu reklamace se můžete informovat e-mailem na adrese info@queri.cz.
Podrobné informace a znění podmínek najdete v dokumentu Obchodní podmínky.